Понеділок, 22 жовтня 2018 17:52

Ducati SS1100 від Birdie Customs

Як стало відомо MotoNews.com.ua, проект від Birdie Customs під робочою назвою SS1100 заснований на канонізований Ducati SS900 1999 року випуску був представлений на виставці Custom Convention 2018, звіт про який можна знайти в моїх постах раніше.

З Іллею, учасником Birdie вдалося вибратися за територію виставки і застати прикольний західні світло в променях якого вийшли дико контрастні кадри.

Ducati для хлопців це історія, історія дизайну і технічних рішень. Неможливо пройти повз консольного SuperBike-а і не обернутися. У Ducati є свій шарм, після володіння Ducati світ не буде колишнім (О так!), Все інше це компроміс - як то рулится, як то їде, якийсь дизайн, яка то історія ...

На жаль рівень кастомайзинга з італійських мотоциклів марки Ducati найчастіше закінчується на каталожної тюнінгу ... Спочатку, проект був початий з думкою зробити карбонову копію попереднього гучного в європі Ducati ss900 Red Alert, з упором на спорт - встановивши ковані колеса. Про це повідомляє MotoNews.com.ua.

У певний момент все вийшло з під контролю і стало зрозуміло, що саме цей проект повинен стати флагманом BirdieCustoms. В результаті від ідеї SS900 Red Alert узятий тільки бак.

Основний упор був зроблений на футуризм - поєднання кастомних карбонових компонентів, в комплексі з деталями від superbike десятків Ducati з класичним повітряно масляним мотором, а також hi-end електронних компонентів motogadget і невеликою кількістю каталожного тюнінгу. Був інтегрували блок Motogadget M-unit, що дозволяє прибрати купу проводки і запобіжників, а також дозволяє приєднувати iPhone для налаштувань і діагностики помилок дистанційно. Крім цього SS1100 має бесьключевой доступ (старт) m-lock.

Хлопці спочатку прийняли рішення робити свій світ, цей проект не виняток, головне світло і ліхтарі повністю саморобні. Фару спочатку змоделювали в Solidworks і виточили з пінопласту для примірки. Далі фрезерування матриць і обклеювання карбону. Головний світло оснащений ксеноном, все світлові елементи так само створені в Solidworks і відлиті з акрилу (стоп і кільце в морді).

Даний мотор в поєднанні з класичною рамою кліткою SuperSport, робить відсилання до класики минулого мотобудування Ducati. Проект побудований навколо максимально великого повітряно-масляного 1100-го мотора і консолі від ducati 848.

MotoNEWS