Четвер, 20 квітня 2017 14:03

Огляд новинок Honda: Rebel 300 і Rebel 500 2017

Всі просунуті мотоциклісти світу, не з чуток знають про відмінні технічних і ергономічних характеристиках байків серії Honda Rebel. Моделі незалежно від своєї кубатури, користуються величезною популярністю як серед початківців мотолюбителів, так і серед фанатів даного хобі. Основні якості всієї лінійки Ребел, полягають в комфортній посадці на низьке сидіння, надійним і продуктивним японським силових установок, а також дивної легкості управління технікою.

На самому початку свого життя, Rebel позиціонувався як чисто міський круйзер з цікавим дизайном, власною харизмою і хорошою потужністю. Дійсно, моделі 1985 року випуску стали справжнім проривом, і багато байкери із задоволенням використовували класичний байк для щоденних поїздок по місту. Він був живим, надійним і дуже вписувався в свій клас. Але йшли роки, а модельний ряд консервативних японців з Honda не терпів істотних змін.

І ось нарешті, Honda зважилася зробити великий крок у розвитку мотоіндустрії, представивши нові мотоцикли з легендарної лінійки Rebel. За 31 рік випуску класичних байків, розробники провели досить багато досліджень і тепер їх новинки повинні зайняти відповідну нішу техніки для початківців мотолюбителів. Цьому сприяє цікавий і сучасний дизайн, який об'єднує класичні риси разом з модними хай-тек деталями, а також урівноважені технічні характеристики - 300 або 500 кубів на вибір, технічні та інженерні вузли, готові для тюнінгу і кастомайзинга.

Що стосується дизайну, мотоцикли отримали сучасний і цікавий зовнішній вигляд. Варто відзначити, зовнішній вигляд нових байків, розроблявся з урахуванням коментарів багатьох користувачів популярної мережі Instagram. Саме тому, новинки отримали витончений, але в той же час досить зухвалий дизайн. На відміну від своїх попередників, сучасні Honda Rebel будуть практично позбавлені хромованих деталей, тепер це темні і матові кольори, які підкреслюють окремі яскраві ділянки корпусу мотоцикла. Хоч новинки і виглядають сучасно і цікаво, це не позбавило байка характеру класичного Rebel. То тут, то там проглядаються знайомі всім риси. Це сподобається всім любителям класичних байків, зроблених в сучасному дизайні з чудовою начинкою.

Крім особливої ​​уваги, приділений знайомому характеру Ребел, розробники зробили все можливе, щоб спростити і домогтися абсолютного мінімалізму в усіх рисах мотоцикла, спеціально створеного для міської їзди. Впізнаваності байку додає виконання паливного бака і зручного сідла, а абсолютно новим виступає вся колісна база і вихлопна система. Деякі мотолюбителів зможуть помітити нотки боббер в новому Rebel. Що б ще легше зробити з байка цікавий кастом, користувач зможе легко зняти кріплення крила і підрамника.

Молодший байк з лінійки нових Ребел, отримав оновлену версію популярного 286 куб. чотиритактного двигуна. Агрегат має сучасний рідинним охолодженням і одним циліндром. В цілому новий движок має більш тонкі налаштування, які дозволяють йому отримувати поліпшену продуктивність. За попередніми даними, молодша версія Rebel, має тридцять одну кінську силу при 27 Нм крутного моменту. Варто відзначити, новинка має ці показники при 164 кілограмах ваги, тому за динаміку розгону і швидкість, можна не турбується.

Старша модель під маркуванням 500, отримала більш потужний 471 куб. двигун з двома циліндрами. Точна підгонка деталей і відмінна настройка, укупі з водяним охолодженням, дозволяють новинці видавати 47 к.с. при 43 Нм моменту. Через потужний двигуна, мотоцикл вийшов вагою в 185 кг. При цих параметрах, такі показники більш ніж достатні для використання байка за призначенням, тобто в умовах міста.

Із загальних для обох моделей характеристик, варто відзначити шести ступінчасту коробку передач, а також надійні дискові гальма від Nissin. За бажанням покупця, на новинку може бути встановлена ​​антиблокувальна система. Дана опція має невисоку ціну - 300 доларів, але в той же час додає більше трьох кілограмів ваги.
В цілому новинки від Honda вийшли більш ніж гідні. Сподіваємося обидві моделі отримають таку ж популярність і свої попередники. Цьому сприяє комфортна посадка, що підходить абсолютно для все користувачів незалежно від зростання. Ще в мотоциклі реалізований зручний кермо, за яким не доведеться тягнуться, тому байкер зможе сидіти рівно з розслабленої спиною і руками.

Additional Info

MotoNEWS