Інженери австралійської фірми Ferox Advanced Vehicles Corporation завершили роботу зі створення оригінального баггі Azaris з рідинним приводом коліс, які в дію призводить мотор від BMW R1200GS.
Всього прототип обладнаний чотирма «оппозита», встановленими по краях балансира задньої підвіски. Вони підключені до насоса, який перекачує через них рідина, що складається з води на 95%. До самого насосу підключений ще один двигун, який представники марки в майбутньому обіцяють замінити на електромотор. Про це повідомляє MotoNews.com.ua.
Сам пристрій гидромоторов досить просте: всередину закачується рідина, яка під тиском починає розкручувати лопаті і зовнішній корпус мотора. Який приводить в рух колесо. Фахівці Ferox відзначають, що ефективність подібної силової установки може досягати 98%. Кожен з двигунів видає близько 680 Нм максимального крутного моменту і важить 11,8 кг.
За допомогою зміни напрямку потоку рідини реалізовано і управління вектором тяги (Fluid Vectoring), яке також працює як гальма. А особлива конструкція балансирной підвіски дозволяє баггі буквально «ковзати» по дорозі, без ударів і вібрацій.
Представники корпорації обіцяють, що при наступному оновленні Azaris отримає акумулятори з системою рекуперації енергії. При цьому автори проекту зізнаються, що, хоча прототип є раннім прикладом реалізації прогресивних технологій, інженери зараз зосереджені на надійності конструкції, а не на характеристиках.
Не виключено, що Ferox запустить позашляховик в дрібносерійне виробництво за ціною не менше 25 000 австралійських доларів.