З Іллею, учасником Birdie вдалося вибратися за територію виставки і застати прикольний західні світло в променях якого вийшли дико контрастні кадри.
Ducati для хлопців це історія, історія дизайну і технічних рішень. Неможливо пройти повз консольного SuperBike-а і не обернутися. У Ducati є свій шарм, після володіння Ducati світ не буде колишнім (О так!), Все інше це компроміс - як то рулится, як то їде, якийсь дизайн, яка то історія ...
На жаль рівень кастомайзинга з італійських мотоциклів марки Ducati найчастіше закінчується на каталожної тюнінгу ... Спочатку, проект був початий з думкою зробити карбонову копію попереднього гучного в європі Ducati ss900 Red Alert, з упором на спорт - встановивши ковані колеса. Про це повідомляє MotoNews.com.ua.
У певний момент все вийшло з під контролю і стало зрозуміло, що саме цей проект повинен стати флагманом BirdieCustoms. В результаті від ідеї SS900 Red Alert узятий тільки бак.
Основний упор був зроблений на футуризм - поєднання кастомних карбонових компонентів, в комплексі з деталями від superbike десятків Ducati з класичним повітряно масляним мотором, а також hi-end електронних компонентів motogadget і невеликою кількістю каталожного тюнінгу. Був інтегрували блок Motogadget M-unit, що дозволяє прибрати купу проводки і запобіжників, а також дозволяє приєднувати iPhone для налаштувань і діагностики помилок дистанційно. Крім цього SS1100 має бесьключевой доступ (старт) m-lock.
Хлопці спочатку прийняли рішення робити свій світ, цей проект не виняток, головне світло і ліхтарі повністю саморобні. Фару спочатку змоделювали в Solidworks і виточили з пінопласту для примірки. Далі фрезерування матриць і обклеювання карбону. Головний світло оснащений ксеноном, все світлові елементи так само створені в Solidworks і відлиті з акрилу (стоп і кільце в морді).
Даний мотор в поєднанні з класичною рамою кліткою SuperSport, робить відсилання до класики минулого мотобудування Ducati. Проект побудований навколо максимально великого повітряно-масляного 1100-го мотора і консолі від ducati 848.