Керівництво італійського виробника мототехніки MondialMoto оголосило про рішення почати розробку супербайка V5, оснащеного п'ятициліндровим двигуном.
Проект дуже амбітний. Раніше ніхто не встановлював подібні мотори на дорожні мотоцикли. Виняток становила хіба що Honda на прототипі RC211V, але японці використовували подібну систему в MotoGP.
«Він домінував в Королівських гонках протягом п'яти років, але так і не був запущений в серійне виробництво. Так що ми будемо першими, хто поставить V5 на дорожню модель », - розповів Антоніо Матаролло, колишній інженер Mercedes і Ferrari. Про це повідомляє MotoNews.com.uaa.Дополнітельной інформації про мотор трохи. Відомо, що це буде літровий V-образник з кутом 75,5 градусів, з трьома циліндрами спереду і двома ззаду. Клапана виготовлять з титану, що дозволить райдеру крутити двигун до 13 000 оборотів протягом тривалого часу. Агрегат стане видавати близько 200 сил.
Очікується, що важити новинка буде 179 кг, а висота по сідла складе 790 мм. Мотоцикл буде побудований на карбоновому шасі, а в перелік базового обладнання входить титановий вихлоп, світлодіодна світлотехніка, підвіска Ohlins, гальма Brembo, система безключового запуску і електрорегулювання дзеркал заднього виду.
Виробник обіцяє випустити на ринок дві версії: базову S оцінюють в 27 995 евро, більш просунуту R відрізняє монокок, підрамник і колісні диски з вуглеволокна. Потенційним покупцям варто готувати не менше 35 995 евро.
Офіційна прем'єра MondialMoto відбудеться в кінці цього року на EICMA. Поки ж співробітники фірми починають приймати попередні замовлення на байк, в той час як керівництво має намір отримати кредит в уряду Італії на запуск виробництва, а також активно шукає інвесторів.