Неділя, 08 липня 2018 13:05

Frijole 883 - Sportster, який ми заслужили

Креативний підхід та наявність бюджету, часом, дозволяють добиватися дивовижних результатів. Всі ми чудово пам'ятаємо круті YouTube-проекти американського виробника екіпіровки Icon Motosports, ролики якого збирали сотні тисяч переглядів. Так ось, інший американський виробник екіпіровки компанія Biltwell теж креативно підходить просуванню свого бренду. Не так давно каліфорнійська компанія побудувала унікальний мотоцикл для ралі Mexican 1000, проведеного національною асоціацією позашляхових гонок NORRA.

І все б нічого, але для участі в гонці хлопці з Biltwell підготували не простий і надійний ендуро на кшталт Honda XR 400 або Yamaha TT 500, а Harley-Davidson Sportster 883 2000 року випуску. «Любов до позашляхових перегонів глибоко засіла в моєму серці. З 1983 року я регулярно катаюся і беруть участь в різних позашляхових заїздах. У минулому році мені пощастило бути глядачем на легендарній гонці Baja 1000 і після неї я зумів переконати колег і друзів зробити неможливе: побудувати гоночний мотоцикл для ралі NORRA 1000 Перейти базі XL883 Sportster. Так у нас з'явився Frijole (з ісп. Яз. «Квасоля» або «боб») - самий неймовірний мотоцикл для ралі-рейдів », - розповів один з авторів проекту і співробітник Biltwell Білл Брайант. Про це повідомляє MotoNews.com.ua.

Щоб дорожній XL883 хоч якось справлявся з позашляховими навантаженнями, його конструкцію довелося серйозно змінити. Незважаючи на те, що Білл Брайант і Роб Галан намагалися максимально зберегти існуючий вигляд Sportster, компанії Biltwell все ж довелося піти на деякі компроміси. Втім, раму, підрамник, заднє крило і навіть паливний бак вдалося зберегти, але серйозно доопрацювати для відповідності тих вимогам регламенту гонки. «Заправлений мотоцикл без навантаження важити 215 кг, що на 50 кг легше стоку, розповідає Білл. Але в день гонки на мотоцикл кріпляться навігація Lowrance, резервний iPad, роад-бук, аптечка, інструменти, запасні частини, каністра з паливом, сумки на бак і бічні кофр. Після всього цього мотоцикл починає важить близько 227 кг ».

Одним з каменів спотикання в будівництві нового проекту стала підвіска. Розробники провели багато експериментів на базі передньої вилки від Honda CRF250, поки разом з фахівцями Precision Concepts і Gigacycle Garage не знайшли потрібного рішення. На завершення робіт над передньою частиною мотоцикла був встановлений рульовий демпфер GPR. Установка заднього амортизатора Elka Stage-5 також зажадала від інженерів напруженої роботи, але в кінцевому підсумку все вдалося. Кастомную вихлопну систему мотоцикла, виконану фахівцями Biltwell, вінчає доопрацьований глушник Super Trapp.

Гонка NORRA Mexican 1000 - це 5 днів шляху і 1000 миль (не кілометри) по бездоріжжю. Коли минулої осені хлопці Biltwell задумували проект, вони точно знали, що це була дурна ідея. І що її неодмінно потрібно здійснити. В результаті Frijole 883 успішно подолав всю гонку і дістався до фінішу. З 21 мотоцикла, який бере участь в класі Modern Open, він зайняв 14-е місце. Зараз «самий безглуздий Sportster», як називають його творці, знаходиться на заслуженому відпочинку в демонстраційному залі Biltwell. «Він пахне гнилою рибою, стухшей водою і почуттям торжества, яке наповнює при перетині фінішної лінії», - каже Білл Брайант.

MotoNEWS