І все б нічого, але для участі в гонці хлопці з Biltwell підготували не простий і надійний ендуро на кшталт Honda XR 400 або Yamaha TT 500, а Harley-Davidson Sportster 883 2000 року випуску. «Любов до позашляхових перегонів глибоко засіла в моєму серці. З 1983 року я регулярно катаюся і беруть участь в різних позашляхових заїздах. У минулому році мені пощастило бути глядачем на легендарній гонці Baja 1000 і після неї я зумів переконати колег і друзів зробити неможливе: побудувати гоночний мотоцикл для ралі NORRA 1000 Перейти базі XL883 Sportster. Так у нас з'явився Frijole (з ісп. Яз. «Квасоля» або «боб») - самий неймовірний мотоцикл для ралі-рейдів », - розповів один з авторів проекту і співробітник Biltwell Білл Брайант. Про це повідомляє MotoNews.com.ua.
Щоб дорожній XL883 хоч якось справлявся з позашляховими навантаженнями, його конструкцію довелося серйозно змінити. Незважаючи на те, що Білл Брайант і Роб Галан намагалися максимально зберегти існуючий вигляд Sportster, компанії Biltwell все ж довелося піти на деякі компроміси. Втім, раму, підрамник, заднє крило і навіть паливний бак вдалося зберегти, але серйозно доопрацювати для відповідності тих вимогам регламенту гонки. «Заправлений мотоцикл без навантаження важити 215 кг, що на 50 кг легше стоку, розповідає Білл. Але в день гонки на мотоцикл кріпляться навігація Lowrance, резервний iPad, роад-бук, аптечка, інструменти, запасні частини, каністра з паливом, сумки на бак і бічні кофр. Після всього цього мотоцикл починає важить близько 227 кг ».
Одним з каменів спотикання в будівництві нового проекту стала підвіска. Розробники провели багато експериментів на базі передньої вилки від Honda CRF250, поки разом з фахівцями Precision Concepts і Gigacycle Garage не знайшли потрібного рішення. На завершення робіт над передньою частиною мотоцикла був встановлений рульовий демпфер GPR. Установка заднього амортизатора Elka Stage-5 також зажадала від інженерів напруженої роботи, але в кінцевому підсумку все вдалося. Кастомную вихлопну систему мотоцикла, виконану фахівцями Biltwell, вінчає доопрацьований глушник Super Trapp.
Гонка NORRA Mexican 1000 - це 5 днів шляху і 1000 миль (не кілометри) по бездоріжжю. Коли минулої осені хлопці Biltwell задумували проект, вони точно знали, що це була дурна ідея. І що її неодмінно потрібно здійснити. В результаті Frijole 883 успішно подолав всю гонку і дістався до фінішу. З 21 мотоцикла, який бере участь в класі Modern Open, він зайняв 14-е місце. Зараз «самий безглуздий Sportster», як називають його творці, знаходиться на заслуженому відпочинку в демонстраційному залі Biltwell. «Він пахне гнилою рибою, стухшей водою і почуттям торжества, яке наповнює при перетині фінішної лінії», - каже Білл Брайант.