Цікава ідея створити 600-кубову версію на базі популярного Matchless G80 500 GS (Competition Scrambles) прийшла в голови не інженерів Matchless, а каліфорнійського дилера Геррі Д. Уїлсона.
Вілсон взяв всю розробку на себе. Він створив комплект для одноциліндрового мотора G80, щоб збільшити робочий об'єм з 500 до 600 см3. У комплекті йшов розточений на 6.5 мм циліндр, новий поршень, новий шатун (хід поршня +3 мм). Ступінь стиснення теж збільшилася. Комплект виявився дуже вдалим. Вілсон продав більше 40, що привернуло увагу Matchless. Розробки американця вирішили інтегрувати в виробничу модель Matchless G80 TCS Typhoon (Typhoon Competition Scrambles). Про це повідомляє MotoNews.com.ua.
Специфікація:
- серійність: 125 од.
- карбюратор: Amal GP 1 3/8 "
- коробка: 4 швидкості
- підвіска: телескопічна вилка, маятник з парою амортизаторів
- рама: дуплексная
- крила: алюмінієві
- гальма: барабанні
Більшість мотоцикл не комплектувалися фарою і спідометром, так як використовувалися в гонках по пустелі.
На фото представлений рідкісний Matchless G80 TCS Typhoon, який буде проданий з аукціону Mecum.