Розробки Уолтера довгий час впливали на мотопромишленності. За фактом, компанія Suzuki вийшла на конкурентний рівень, коли дізналася секретну інформацію про двотактних технологіях, розроблених Кааденом. У 1961 році колишній гонщик MZ Ернст Дегнер перейшов в Suzuki і злив все розробки. Вся ця історія ретельно викладена в книзі Мета Окслі (Mat Oxley) - «Stealing Speed: The Biggest Spy Scandal in Motorsport History». Про це повідомляє MotoNews.com.ua.
У 1994 році компанія MZ випустила легкий мотоцикл Skorpion Sport з 1-циліндровим мотором і рідинним охолодженням. 656-кубовий двигун виробляв 48 к.с. і дозволяв розганятися до 185 км / ч. В управлінні мотоцикл був гострим, немов бритва, різким і агресивним. У 2004 році Skorpion Sport зняли з виробництва, а в 2008 році компанія остаточно збанкрутувала.
Маріо Деус працює інженером-механіком в Геттінгені, Німеччина. Він народився в Східній Німеччині, тому з дитинства захоплювався мотоциклами MZ. Протягом багатьох років Маріо тюнінгує і Кастомізіруйте двоколісний техніку. Першим проектом був мотоцикл батька - MZ ES250 / 2 з коляскою. Не так давно Маріо вирішив продати свій Triumph Tiger і купити MZ Skorpion, щоб зробити кафе-рейсер.
Деталі проекту:
- порошкове фарбування (рама, колеса, вилка, підрамник, маятник)
- бак Suzuki RGV125 Gamma
- кастомний маслобак
- кастомниє крила
- кастомними сідло з алькантарою
- блок Motogadget M.Unit
- акумулятор LiPo
- підніжки Tarozzi
- кермо LSL
- фільтр K & N
- кастомними фара
- спідометр Acewell
- ветровик GRP Italy.