На відміну від більшості електричних стартапів, боси фірми Lightning Motorcycles спочатку підійшли до питання більш серйозно. Вони не тільки побудували реальний прототип, але також брали участь в гонках і встановлювали рекорди.
Останнім часом новин від американської компанії було небагато. Однак буквально днями стало відомо, що в каліфорнійському місті Сан-Хосе стартувала збірка «зеленого» LS-218. У профілі стартапу в Instagram з'явилися фотографії складального конвеєра. На даний момент в роботі знаходяться як мінімум чотири мотоцикла.
Історія марки почалася в 2006 році, коли її засновник Річард Хетфілд купив Yamaha YZF-R1 і встановив туди електромотор і блок акумуляторів. У 2010 році модель встановила рекорд швидкості для електричних мотоциклів. Тоді байк розігнався до 173 миль на годину (приблизно 278,4 км / год) на озері Бонневілль. Про це повідомляє MotoNews.com.ua.
Ще через два роки був представлений перший прототип Lightning, який вже не мав нічого спільного з японським спортбайком. У тому ж році виробник знову відправився на соляне озеро, де мотоцикл вдалося розігнати вже до 215 миль на годину (346 км / ч). Крім того, апарат виграв в електричної серії мотогонок, організованої FIM.
У 2013 році «Блискавка» здобула перемогу на Пайкс Пік, залишивши позаду всіх двоколісних конкурентів, як електричних, так і бензинових. А в минулому році представники марки розповіли, що планують встановити рекорд по дальності ходу.
Однак поки що даних про спортивний LS-218 трохи. Відомо лише, що він стане оснащуватися підвіскою Ohlins і гальмами Brembo, так що очікувати бюджетного цінника не варто. На сайті компанії можна хіба що забронювати доброзичливий до озоновому шару мотоцикл, але не оформити попереднє замовлення.