Потрібна була всього одна поїздка на електроцикли Zero, щоб переконати Абе Аскенезі (15 років в мотопромишленності), що електроцикли є майбутнім. Глава Zero дав інтерв'ю виданню MCN і розповів про майбутні цілі, емоціях від електробайк і необхідні зміни.
Яка мета Zero?
Абе Аскенезі: «Змусити байк їхати вперед. Якщо мотоцикл просто їде, а його водій ширяє над дорогою, немов у мрії - хіба це не прекрасно?
На мотоциклі кожен відчуває характер: потужність, шум, відчуття. Я раніше думав, що електроцикли змусять забути про це всьому, але це не так. На електроцикли просто все трохи інакше. Про це повідомляє MotoNews.com.ua.
Багато людей вважають мотоциклістів бунтарями, але в дійсності ми дуже консервативні. Все, що не схоже на мотоцикл, піддається критиці, непопулярне.
Електричні трансмісії стають більш компактно, в той час як двигуни внутрішнього згоряння складніше. Згодом можливості електроприводу істотно виростуть. Мотоцикл залишиться мотоциклом, але еволюціонує в щось більш чисте і практичне ».
Як ви переконуєте покупців?
Абе Аскенезі: «Ми просто говоримо людям, що вони можуть взяти електроцикл, якщо він відповідає їхнім потребам. Багато хто використовує мотоцикли для коротких поїздок на роботу або вечірніх покатушек - в даний момент запасу ходу більш ніж достатньо. Звичайно, ми продовжуємо розвивати технології акумуляторів - потрібен прорив ».
Що заважає масовості електроциклів?
Абе Аскенезі: «Я думаю, що вся проблема в людях. Все більше мотоциклістів пересідають на електроцикли. Більшість клієнтів заряджають свої байки або на роботі, або під час сну. Далеко не всі використовують громадську інфраструктуру зарядки.
В цьому році кожен місяць встановлювали новий рекорд продажів. Ми зараз продаємо більше електроциклів, ніж всі конкуренти разом узяті. Наступного року очікуємо серйозне зростання ».