Співробітники Дослідницького інституту Honda спільно з вченими Каліфорнійського технологічного інституту і фахівцями NASA створили абсолютно новий тип електроліту. Повідомляється, що він дозволить створювати акумулятори для «зеленого» транспорту, які стануть відрізнятися високою щільністю зберігання і низькою робочою температурою.
«Фторид-іонні акумулятори (FIB) пропонують новий хімічний склад з щільністю зберігання заряду в десять разів більше, ніж у нинішніх літій-іонних батарей. Вони не схильні до перегріву, а видобуток сировини для таких батарей не так руйнівна для навколишнього середовища, як екстракція літію або кобальту», - зазначив головний науковий співробітник Інституту досліджень Honda і один з авторів Крістофер Брукс. Про це повідомляє MotoNews.com.ua.
Також розробник зазначив, що батареї із твердим електролітом, що виробляють іони фтору, існують давно. Але працюють вони тільки при високій температурі і, по суті, є не більше ніж проміжною ланкою розвитку технології. Новий електроліт, розроблений фахівцями «Хонди», дозволить робити більш безпечні і екологічні батареї.
Нинішні твердотільні фторид-іонні батареї працюють при температурі 150 градусів. Команді дослідників же вдалося знайти метод отримання фторид-іонної електрохімічної комірки, яка працює при набагато нижчій температурі завдяки створенню хімічно стабільного рідкого електроліту з високою провідністю іонів фтору і широким робочою напругою. Команда дослідників об'єднала його з композитним катодом, що використовують сердечник з наноструктурою з міді, лантану і фтору. Все це призвело до запуску оборотного електрохімічного циклу при кімнатній температурі.
Представники Honda розповідають, що в майбутньому акумулятори, створені на основі цього дослідження, будуть застосовуватися в електричних мотоциклах і автомобілях, і навіть в силовий техніці - від газонокосарок до генераторів.