П'ятниця, 30 червня 2017 13:40

Легкий мотоцикл Skybike Dragon 250

Легкий мотоцикл класу супермото Skybike Dragon 250 (заводська абревіатура QM250GY-B (A)) - це симбіоз двох мотоциклів Liger-250 і Dragon 200 від компанії Qingqi (чінчі).

Офіційно історія мотоцикла QM200GY починається з 2006 року, коли компанія Qingqi вперше представила його широкій публіці. Тоді ж цей мотоцикл отримав приз «Мотоцикл Року».

Трохи пізніше був проведений рестайлінг цього позашляхового мотоцикла. Qingqi розширила лінійку двигунів, додала вилку-перевертень, задній дисковий гальмо, дорожню гуму.

У 2008 році на виставці в Кельні, де мотоцикли Qingqi представляла компанія Kreidler, мотард в нинішньому його вигляді вже щосили завойовував Європу.

В результаті в даний момент компанія QINGQI пропонує 15 різних комплектацій цього мотоцикла з об'ємом двигуна від 125 до 250 куб.см., включаючи сюди мотоцикли класу ендуро і супермото.

В мотоциклі Dragon 250 використаний одноциліндровий чотиритактний двигун з верхнім розташуванням распредвала K172FMM, за технологією GS, який проводиться компанією Qingqi за ліцензією Suzuki.

Потужний і приемистий двигун з об'ємом 249 кубічних сантиметрів відмінно зарекомендував себе і використовується також в моделях мотоциклів, що завозяться в Україну QM250-2D (WOLF-250), QM250GY-B (B / BSD) (LIGER-250, MATADOR-250), і експортується в багато країн світу. На Дракона - 250 в даному випадку встановлений двигун повітряного охолодження з додатковим охолодженням масла.

Ще трохи про двигун K172FMM. Він трохи більше за габаритами, ніж K166FML, тому рама мотоцикла Dragon 250 довше, ніж рама у Dragon 200 на 6 см.

Приладова панель досить інформативна. Всі необхідні показники легко читаються. Встановлено аналоговий спідометр, електронний тахометр, одометр, індикатори дальнього світла, включеної передачі і поворотів.

При включенні габаритів або ближнього світла приладова панель підсвічується.

Головний фара, також, як і всі пластикові деталі мотоцикла, ідентичні мотоциклу Dragon 200.

У фарі встановлена ​​галогенні лампи далекого і ближнього світла. Встановлено світлодіодні покажчики поворотів, що підкреслює його молодіжний стиль. Задній ліхтар також виконаний на світлодіодах.

Передня вилка мотоцикла Dragon 250 перевернутого типу. Передня гума з розміром 110 / 70-17, передній дисковий гальмо c двохпоршневими супортом. Гальмівний диск двоскладовий, трохи більше за діаметром, ніж використовуваний в мотоциклах з двохсоткою Liger-II-200, Matador-II-200 і Dragon-200.

Варто також зауважити, що для кріплення супорта на 250-ке застосовується інший кронштейн.

Система підресорювання заднього маятника виконана за типом "Про-Лінк" з моноаммортізатором. Задній дисковий гальмо також трохи більше діаметром, ніж в мотоциклах з двигуном 200 куб.см, до того ж на 250-ке варто двухпоршневой супорт.

З кронштейном кріплення заднього супорта та ж ситуація. На 250-ке він інший. Задня гума з розміром 130 / 70-17. За рахунок бОльшей ширини самого двигуна провідна зірка винесена далі від поздовжньої осі двигуна, ніж на 200-ке. Тому, для того, щоб дотримувалася співвісність передньої і задньої зірок, маточина заднього колеса 250-ки має невелике відміну від маточини мотоциклів з 200-м двигуном.

З цієї ж причини на задніх важелях приварені проставки різної величини.

Підніжки для ніг як водія, так і пасажира виконані складаються, щоб уникнути поломок при падінні. Масляний радіатор захований між рамою і двигуном. До речі, про радіаторі. На 250-ке випускний канал спрямований в ліву сторону. Тому коліно глушника абсолютно інше і, відповідно, місце кріплення радіатора до рами також перенесено на праву сторону мотоцикла.

Знизу двигун надійно захищений металевим захистом. Під сидінням мотоцикла знаходиться невеликий бардачок для інструменту. На відміну від моделей Liger-I-200, Liger-II-200 і Dragon-200 глушник мотоцикла Dragon 250, як і на Liger-250 виконаний з нержавіючої сталі.

На додаток хочеться ще раз відзначити, що більшість деталей пластикового обвісу на мотоциклах Dragon-250 і Dragon-200 однакові.

MotoNEWS